Tech Solutions

    

 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

&

ΠΡΟΪΟΝΤΑ


eFit ManagereFit Manager

Το απόλυτο εργαλείο διαχείρισης για τα γυμναστήρια

 

To ευφυές ταξιδιωτικό portal

 

Εξελιγμένες λύσεις επικοινωνίας

 

SMS MarketingSMS Marketing

 

Εφαρμογές SMS Marketing

 

Drone ServicesDrone Services

 

Αερολήψεις με Drone από το εξειδικευμένο προσωπικό μας

 


ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

 


 

  

 

Ολοκληρωμένες λύσεις Voip προσφέρει πλέον η εταιρία μας, σε επίπεδο παρόχου, software και hardware. 

Δίαβασε περισσότερα

 

  • Για ποιούς λόγους μια επιχείρηση να καταφύγει στη χρήση υπηρεσιών call center από εξειδικευμένη εταιρία και να μην υλοποιήσει η ίδια ένα ανάλογο σύστημα;

Διότι η δημιουργία ενός σύγχρονου τηλεπικοινωνιακού κέντρου απαιτεί μεγάλη οικονομική επένδυση, εμπειρία και τεχνογνωσία. Για να υλοποιήσει εσωτερικά μια επιχείρηση ένα σύγχρονο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, πρέπει να δημιουργήσει τεχνολογική και υλικοτεχνική υποδομή, να διαχειρίζεται αποτελεσματικά εξειδικευμένο προσωπικό (με όλες τις διαδικασίες στρατολόγησης, εκπαίδευσης, ανάπτυξης, συντήρησης) και να οργανωθεί με τρόπο ώστε να επιτυγχάνει ετοιμότητα ανταπόκρισης σε περιόδους τηλεπικοινωνιακής αιχμής ή ύφεσης. Ουσιαστικά η επιχείρηση πρέπει να αναπτύξει ειδική τεχνογνωσία και να επιβαρύνεται με όλο το πάγιο κόστος για την συστηματική συντήρηση και συνολική διαχείριση του κέντρου, ανεξαρτήτως του όγκου και της πιθανής εποχικότητας των αναγκών επικοινωνίας. Αντιθέτως ένα εξειδικευμένο Call Center μπορεί να παράσχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας με την αξιοποίηση της ειδικής εμπειρίας και της τεχνογνωσίας του, να πραγματοποιήσει ταχύτατη έναρξη λειτουργίας και να εξασφαλίζει συνεχή διαθεσιμότητα, άμεση κάλυψη και μεγάλες ως προς τον όγκο και χρόνο αποδόσεις.

  • Τι κερδίζει μια επιχείρηση δίνοντας Outsource τις υπηρεσίες call center;

1. Αποφεύγει την επένδυση παγίων και μειώνει το λειτουργικό της κόστος μετατρέποντας τις σταθερές δαπάνες σε μεταβλητές ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες της επιχείρησής .
2. Παρέχει εξυπηρέτηση στους πελάτες της λειτουργώντας 365 ημέρες τον χρόνο 24 ώρες το 24ωρο.
3. Εκμεταλλεύεται τις εξειδικευμένες υπηρεσίες, προσωπικό και επένδυση του call center, παρέχοντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης στους πελάτες της μη αποσπώμενη από το κυρίως αντικείμενό της.
4. Αποφεύγει προβλήματα όπως επαρκής χώρος στέγασης, πρόσληψη και εκπαίδευση προσωπικού, τεχνογνωσία.
5. Ανταποκρίνεται άμεσα και ποιοτικά σε οποιαδήποτε φόρτιση του τηλεφωνικού της κέντρου.
6. Παρέχει άμεση πληροφόρηση σε περιπτώσεις κρίσεων.
7. Αυξάνει την πελατειακή της βάση με άμεσο και επαγγελματικό τρόπο
8. Διαφοροποιείται στον τομέα δραστηριότητάς της, υπερέχει και αποκτά Στρατηγικό Ανταγωνιστικό   Πλεονέκτημα.
9. Αυξάνει τις πωλήσεις της εκμεταλλευόμενη όλες τις σύγχρονες τεχνικές direct marketing.
10. Υλοποιεί άμεσα οποιαδήποτε ενέργεια marketing και παρέχει σε όλη την πελατειακή της βάση σταθερό και υψηλό επίπεδο service.

  • Πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι το μοντέλο της «μέσης οδού», δηλαδή in-house call center για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένου τύπου πελατών αλλά παράλληλα να αναθέτει την επικοινωνία της σε τρίτη εταιρεία;

Είναι πράγματι ένας καλός τρόπος να δοκιμάσει σταδιακά μια εταιρία εξειδικευμένες outsourced υπηρεσίες, κυρίως διότι η ελληνική αγορά υπηρεσιών call center βρίσκεται ακόμα στα πρώτα στάδια ανάπτυξης και οι επιχειρήσεις εμφανίζονται διστακτικές. Η εμπειρία μας μάλιστα σε αυτό, μας έχει δείξει ότι σύντομα οι πελάτες εντυπωσιάζονται από την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών σε συνδυασμό με την μείωση του κόστους που επιτυγχάνεται. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα εταιρίας από το κλάδο του λιανεμπορίου που αποφάσισε να δώσει το overflow των κλήσεών της (μεγάλος όγκος εισερχομένων κλήσεων στο τηλεφωνικό της κέντρο σε περιόδους αιχμής που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν) στην 2i Power Prolight Ltd.  προκειμένου να αντιμετωπίσει την απρόβλεπτη τηλεπικοινωνιακή κίνηση. Σε διάστημα 4 μηνών ενθουσιάστηκε τόσο από την διαπιστωμένη αποτελεσματικότητα, ώστε ανέθεσε την συνολική διαχείριση του τηλεφωνικού της κέντρου στο Call Center μας.

  • Ποιές είναι οι συχνότερες απαιτήσεις των πελατών σας αναφορικά με τις υπηρεσίες που παρέχετε; Από ποιους κλάδους προέρχονται;

Οι συχνότερες απαιτήσεις των εταιριών-πελατών μας αφορούν υπηρεσίες υποδοχής κλήσεων για εξυπηρέτηση πελατών και παραγγελιοληψία, καθώς και υπηρεσίες εξερχομένων κλήσεων για την έρευνα αγοράς. Οι πελάτες μας προέρχονται κυρίως από τον τραπεζικό και χρηματοοικονομικό κλάδο, τον τομέα προϊόντων υψηλής τεχνολογίας (Internet, Κινητή Τηλεφωνία, PC), το λιανεμπόριο, τις εκδόσεις, κλπ.

  • Πώς μπορεί ένας τρίτος να εκπροσωπήσει σωστά την εταιρία μου και ποιό είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα της 2i Power Prolight Ltd.;

Σε κάθε καμπάνια πρωταρχικός στόχος μιας εταιρίας παροχής υπηρεσιών call center πρέπει να είναι η πλήρης καταγραφή των αναγκών του πελάτη και η κατανόηση των απαιτήσεών του. Στην 2i Power Prolight Ltd.  κάνουμε το πρόβλημά σας δικό μας. Συνεργαζόμαστε στενά μαζί σας από το σχεδιασμό και μελετάμε προσεκτικά τις διαδικασίες και την πολιτική επικοινωνίας σας με τους πελάτες σας. Παράλληλα αξιοποιούμε την εμπειρία και την εξειδίκευσή μας, προτείνουμε λύσεις και εναλλακτικά σενάρια και καταλήγουμε στο ιδανικό πλάνο δράσης που απευθύνεται αποκλειστικά στη δική σας εταιρία. Στη συνέχεια επιλέγουμε το πλέον κατάλληλο προσωπικό βάσει προσόντων, προϋπηρεσίας και εξειδίκευσης και το εκπαιδεύουμε διεξοδικά και με τη δική σας συμμετοχή, προκειμένου να εξοικειωθεί απόλυτα και να συνδεθεί «συναισθηματικά» με την επιχείρηση και τα προϊόντα σας. Και βέβαια σε κάθε στάδιο έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, ώστε να διαπιστώνετε την άριστη εκπροσώπηση της εταιρίας σας και την τήρηση των συμφωνημένων όρων συνεργασίας.

  • Ποιό είναι το κόστος των υπηρεσιών call center;

Οι τηλεφωνικές υπηρεσίες συνήθως αποτιμώνται με κόστος ανά κλήση. Έτσι, η εταιρία που αναθέτει το έργο χρεώνεται μόνο για τις κλήσεις που εξυπηρετήθηκαν ή πραγματοποιήθηκαν από το Call Center. Οι βασικοί παράγοντες που προσδιορίζουν το κόστος αυτό εξαρτώνται από πλήθος παραμέτρων, όπως ο τύπος της καμπάνιας, η διάρκεια και η κατανομή των κλήσεων, το μέγεθος της πελατειακής βάσης, οι ώρες λειτουργίας της υπηρεσίας, το ειδικό customization που πιθανόν να απαιτείται, η επεξεργασία των αποτελεσμάτων και το reporting καθώς και το ενδεχόμενο back office για την ολοκλήρωση της επικοινωνίας.

  • Γιατί δεν αμείβεστε με προμήθεια επί των πωλήσεων;

Διότι αυτό θα μας υποχρέωνε να πληρώνουμε το προσωπικό μας με τον ίδιο τρόπο. Θεωρούμε ότι είναι λάθος να πιέζεται υπέρμετρα ο agent, αφενός διότι ήδη παρακολουθείται συστηματικά και εργάζεται υπό διαρκή εγρήγορση, αφετέρου διότι η υπερβολική ένταση οδηγεί συχνά σε «εκβιασμό» του αποτελέσματος και συνεπώς σε πλαστούς δείκτες αποδοτικότητας.

  • Τι γίνεται με την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων που διαχειρίζεστε;

Εμείς στην 2i Power Prolight Ltd.  είμαστε ιδιαίτερα ευαίσθητοι με το θέμα των προσωπικών δεδομένων και τη διαχείριση της βάσης των πελατών μας. Τα πελατολόγια που δημιουργούμε για λογαριασμό μιας επιχείρησης επιλέγονται με την τήρηση όλων των διατάξεων του νόμου περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Ακόμα αυστηρότερα διαχειριζόμαστε την ενεργή πελατειακή βάση που μας εμπιστεύεται μια εταιρία για την διεξαγωγή μιας καμπάνιας. Ακολουθούμε απαρέγκλιτα σχέδιο κανόνων ασφαλείας για την προστασία της ακεραιότητας και εμπιστευτικότητας των δεδομένων με διαβαθμισμένα επίπεδα πρόσβασης, χρήση κωδικών ασφαλείας, διαδικασίες ελέγχου, κλπ. Και βεβαίως σε κάθε συμβόλαιο συνεργασίας περιλαμβάνουμε ειδικές ποινικές ρήτρες και δεσμευτικούς όρους εγγύησης, ώστε να προστατεύουμε και νομικά τα συμφέροντα των πελατών μας.

  • Πώς εκπαιδεύετε το προσωπικό σας;

Η εκπαίδευση του προσωπικού μας αποτελεί μια από τις πρωταρχικές φροντίδες μας και είναι διαρκής και συστηματική. Από τη στιγμή της πρόσληψης και σε τακτά χρονικά διαστήματα, οι agents εκπαιδεύονται σε τρία επίπεδα: Καταρχάς σε θέματα τηλεφωνικής επικοινωνίας εν γένει, εξυπηρέτησης πελατών, πωλήσεων μέσω τηλεφώνου, αντιμετώπισης αντιρρήσεων και διαχείρισης παραπόνων. Κατά δεύτερον σε ειδικότερα θέματα εξειδικευμένου τομέα, αναλόγως της θέσης την οποία καλούνται να υπηρετήσουν, πχ παρουσίαση και πώληση χρηματοοικονομικών προϊόντων, υπηρεσίες Internet, εκδόσεις, συνδρομές, τηλεγραμματεία, κλπ. Τέλος ενημερώνονται διεξοδικά πριν από την έναρξη κάθε νέας καμπάνιας για τον εκάστοτε πελάτη και τους στόχους του προγράμματος (εταιρία, προϊόντα και υπηρεσίες, ανταγωνισμός, ιδιαιτερότητες καμπάνιας, κριτήρια επιτυχίας). Όλες οι πληροφορίες καταχωρούνται επιπλέον στα λογισμικά μας συστήματα, ώστε να υπάρχει άμεση πρόσβαση σε αυτές σε πρώτη ζήτηση κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του έμψυχου δυναμικού μας, παράγοντα εξαιρετικά σημαντικού για την επιτυχία μιας συνεργασίας.

  • Μπορεί η 2i Power Prolight Ltd.  να παρέχει και άλλες πρόσθετες υπηρεσίες στις εταιρίες - πελάτες της;

Βεβαίως. Σε ολοκλήρωση ανειλημμένου προγράμματος, η 2i Power Prolight Ltd.  αναλαμβάνει την αποστολή ενημερωτικού υλικού με επιστολή, fax ή e-mail σε πελάτες που ζητούν συμπληρωματική πληροφόρηση, καθώς και όλες τις διαδικασίες για την ολοκλήρωση της πώλησης, π.χ. συμπλήρωση αίτησης, υπογραφή εγγράφων, παραλαβή δικαιολογητικών και παράδοση πωληθέντων.

Επιπλέον εφόσον επιθυμείτε, η 2i Power Prolight Ltd.  παρέχει υπηρεσίες εκπαίδευσης, καθώς και συμβουλευτικές υπηρεσίες για την ανάπτυξη εσωτερικού τηλεπικοινωνιακού κέντρου στην εταιρία σας.

  • Τι είδους υπηρεσίες εκπαίδευσης παρέχετε;

Παρέχουμε υπηρεσίες εκπαίδευσης του υπάρχοντος προσωπικού σας σε όλους τους τομείς telemarketing, όπως για παράδειγμα εξυπηρέτηση εισερχομένων κλήσεων, διενέργεια εξερχομένων κλήσεων, λειτουργία γραμμής παραπόνων, πωλήσεις μέσω τηλεφώνου, καθορισμός ραντεβού, κλπ. Τα σεμινάρια ξεκινούν από εισαγωγικό επίπεδο και επεκτείνονται σε πιο εξειδικευμένα θέματα, ενώ προσαρμόζονται απολύτως στις ανάγκες και τους στόχους της εταιρίας σας, καθώς και στο επίπεδο των συμμετεχόντων.

  • Τι είδους συμβουλευτικές υπηρεσίες παρέχετε;

Πρόκειται για υπηρεσίες που αφορούν την ανάπτυξη εσωτερικού κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, τόσο σε υλικοτεχνική υποδομή, όσο και σε ανθρώπινο δυναμικό. Μπορούμε δηλαδή να σας βοηθήσουμε δυναμικά να σχεδιάσετε το δικό σας τηλεπικοινωνιακό τμήμα, να βελτιώσετε το ήδη υπάρχον, να αναπτύξετε το απασχολούμενο προσωπικό σας ή να προετοιμαστείτε για την αντιμετώπιση ιδιάζουσας ανάγκης ή αυξημένου όγκου κλήσεων.

 

Cookie Policy

This site uses cookies to store information on your computer.

Do you accept?

UA-44341587-1